Monday 14 November 2011

MTV "Sedetik Lebih" - Anuar Zain (1:49 Min)



Yeahh , Saturday bersamaan Ahad 12 hb <3 around 1 - 2 pagii macam tu , dia IM aku , then dia ajak keluar esok , OUCHH terkejut bila baca >< Even kiteorang kawan je , then kau kate DP aku comel , aww thanks tau , ILY --' HAHA , joke . GRR . (aku memang suka merepekk ><)

14 hb , 12.10 . Masa tuu aku sedihh T___T kali kedua kau cakap benda yang sama kan ? Nak kata apa , aku tak mampu buad apa apa :/ Bukan tanak , kau yang buad perangai en ? Then kau cakap mcm tu seriusly takde mood , sorry too say ! Kau suruh aku dengar lagu nii T___T Kau kate dengar lagu ni pastu ingat kau , lagu nii ada makna kau kata . Sokayy Sweet tapi sedihh . Dengar cite kau dah kaple ? Oh cool XD




#then feyqa pulak kata macam tu , seriusly rasa sebak tension gila semua ada :/


ERR TAKDE MOOD , KBYEEEEEE

No comments:

Post a Comment